close
تبلیغات در اینترنت
برنامه بدنسازی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
عضله سازی راحت برای بدنسازانی که به سختی عضله میسازند!
عضله سازی راحت برای بدنسازانی که به سختی عضله میسازند!

بدنسازی هفده: عضله سازی راحت برای بدنسازانی که به سختی عضله میسازند!
سخت رشد به چه کسانی گفته می شود؟ افرادی که به طور طبیعی ساختار بدنی کوچکی و ساختار استخوانی نازک تری دارند و مقدارعضله و چربی کمی در بدن خود دارند. آغاز را سخت بدنسازی با چنین ساختار بدنی،آغازایده آلی نیست، ولی موقعیت از این بدتر هم موجود است. داشتن خصوصیات بدنی متضاد.
به خاطرداشته باشید که تیپ های بدنی-اکتومورف، اندومورف، و مزومورف- خصوصیات قطعی و مطلقی نیستند، و حتما قرار نیست که همه در این گروه بندی قرار بگیرند ممکن است تیپ بدنی ای بین اکتو و مزو باشد


برچسب ها : ,,,,,,,,
🍺معجونی برای افزایش وزن



🍺معجونی برای افزایش وزن

⚜یک لیوان شیر پرچرب

⚜۳ قاشق غذاخوری پودر شیرخشک

⚜۲ قاشق غذاخوری بستنی

⚜۱ قاشق شکلات مایع

 ⚜یک چهارم لیوان میوه دلخواه مثل یک عدد موز

⚜ عسل یا شکر برای شیرین کردن معجون.

👈روش تهیه  معجون برای چاق شدن:

همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. به این ترتیب یک نوشیدنی مناسب برای میان وعده خود تهیه می کنید که ۴۰۰کالری به شما می دهد.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
شش راه برای انفجار عضله جلو بازو

شش راه برای انفجار عضله جلو بازو

دسته بندی: برنامه تمرینی بدنسازان حرفه ای
واقعیت این است که هر بدنسازی خواهان دستیابی به حجمی بالاتر در عضلات بازو است و هر چند مطالب زیادی در این مورد ارائه شده، هنوز هم افراد بسیاری در رشد عضلات این بخش با دستیابی به شکل مورد نظر دچار مشکل هستند، خوشبختانه همیشه راه‌های جدید و نکات ظریفی برای بهبود و اصلاح روش‌های تمرین وجود دارد. و هیچ بدنسازی در دنیا نیست که بتواند ادعا کند برنامه تمرین او بهترین برنامه ممکن برای رشد هر یک از عضلات است و برای تمام بدنسازان دنیا مؤثر است.
در اصل هر فرد برای این که بتواند به مؤثرترین برنامه تمرین برای خودش دست یابد به سال‌ها تجربه و کسب اطلاعات مختلف در زمینه تمرین نیاز دارد و حتی بهترین برنامه‌های تمرین هم پس از مدتی آثار مثبت شان کاهش می‌یابد و نیاز به تغییر و اصلاح دارند. بنابراین تصور نکنید می‌توانید برنامه‌ای را که برای فرد دیگری مؤثر بوده مورد استفاده قرار دهید ...

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,
برنامه مبتدی سه روز در هفته

این برنامه برای افرادی که سابقه تمرینی زیادی ندارند طراحی شده است

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید:

 


برچسب ها : ,,,,,,,