close
تبلیغات در اینترنت
برنامه غذایی بدنسازی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
عضله سازی راحت برای بدنسازانی که به سختی عضله میسازند!
عضله سازی راحت برای بدنسازانی که به سختی عضله میسازند!

بدنسازی هفده: عضله سازی راحت برای بدنسازانی که به سختی عضله میسازند!
سخت رشد به چه کسانی گفته می شود؟ افرادی که به طور طبیعی ساختار بدنی کوچکی و ساختار استخوانی نازک تری دارند و مقدارعضله و چربی کمی در بدن خود دارند. آغاز را سخت بدنسازی با چنین ساختار بدنی،آغازایده آلی نیست، ولی موقعیت از این بدتر هم موجود است. داشتن خصوصیات بدنی متضاد.
به خاطرداشته باشید که تیپ های بدنی-اکتومورف، اندومورف، و مزومورف- خصوصیات قطعی و مطلقی نیستند، و حتما قرار نیست که همه در این گروه بندی قرار بگیرند ممکن است تیپ بدنی ای بین اکتو و مزو باشد


برچسب ها : ,,,,,,,,
از شر چربی پهلوهای تان خلاص شوید




❎ از شر چربی پهلوهای تان خلاص شوید

✅توجه داشته باشید که هیچ #رژیم_غذایی 🍏معجزه آسایی برای آب کردن چربی پهلوها وجود ندارد. با اینحال می توانید با در پیش گرفتن #رژیم_غذایی 🍒سالم به داشتن پهلوها و ران های خوش فرم، امیدوارتر باشید.

🔺برای صبحانه: یک واحد میوه یا آب میوه (برای تامین ویتامین) + نان سبوس دار + یک محصول لبنی کم چرب (برای تامین کلسیم) مانند پنیر یا ماست + نوشیدنی مناسب مانند چای، قهوه، آب میوه یا دمنوش های مورد علاقه تان (برای تامین آب بدن).

🍜ناهار: سبزیجات سبزرنگ + ماهی یا تخم مرغ یا گوشت کم چرب + نان سبوس دار + پنیر

🍹میان وعده عصر: یک واحد میوه یا یک پیاله ماست به همراه میوه های ریز یا نان سبوس دار با پنیر کم چرب

🍝شام: سالاد سبزیجات + ماهی یا مرغ یا تخم مرغ + یک پیاله ماست + نان + یک واحد میوه. میوه، جایگزین مناسبی برای دسرهای شیرین و چرب است که کالری زیادی وارد بدن می کنند.

❌توجه داشته باشید که حجم مرغ یا ماهی تان نیز نباید زیاد باشد. تا جایی که می توانید شام را سبک میل کنید اما از آن صرفنظر نکنید


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
🍺معجونی برای افزایش وزن



🍺معجونی برای افزایش وزن

⚜یک لیوان شیر پرچرب

⚜۳ قاشق غذاخوری پودر شیرخشک

⚜۲ قاشق غذاخوری بستنی

⚜۱ قاشق شکلات مایع

 ⚜یک چهارم لیوان میوه دلخواه مثل یک عدد موز

⚜ عسل یا شکر برای شیرین کردن معجون.

👈روش تهیه  معجون برای چاق شدن:

همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. به این ترتیب یک نوشیدنی مناسب برای میان وعده خود تهیه می کنید که ۴۰۰کالری به شما می دهد.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,