close
تبلیغات در اینترنت
نکات تغذیه بدنسازی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
عضله سازی راحت برای بدنسازانی که به سختی عضله میسازند!
عضله سازی راحت برای بدنسازانی که به سختی عضله میسازند!

بدنسازی هفده: عضله سازی راحت برای بدنسازانی که به سختی عضله میسازند!
سخت رشد به چه کسانی گفته می شود؟ افرادی که به طور طبیعی ساختار بدنی کوچکی و ساختار استخوانی نازک تری دارند و مقدارعضله و چربی کمی در بدن خود دارند. آغاز را سخت بدنسازی با چنین ساختار بدنی،آغازایده آلی نیست، ولی موقعیت از این بدتر هم موجود است. داشتن خصوصیات بدنی متضاد.
به خاطرداشته باشید که تیپ های بدنی-اکتومورف، اندومورف، و مزومورف- خصوصیات قطعی و مطلقی نیستند، و حتما قرار نیست که همه در این گروه بندی قرار بگیرند ممکن است تیپ بدنی ای بین اکتو و مزو باشد


برچسب ها : ,,,,,,,,
از شر چربی پهلوهای تان خلاص شوید




❎ از شر چربی پهلوهای تان خلاص شوید

✅توجه داشته باشید که هیچ #رژیم_غذایی 🍏معجزه آسایی برای آب کردن چربی پهلوها وجود ندارد. با اینحال می توانید با در پیش گرفتن #رژیم_غذایی 🍒سالم به داشتن پهلوها و ران های خوش فرم، امیدوارتر باشید.

🔺برای صبحانه: یک واحد میوه یا آب میوه (برای تامین ویتامین) + نان سبوس دار + یک محصول لبنی کم چرب (برای تامین کلسیم) مانند پنیر یا ماست + نوشیدنی مناسب مانند چای، قهوه، آب میوه یا دمنوش های مورد علاقه تان (برای تامین آب بدن).

🍜ناهار: سبزیجات سبزرنگ + ماهی یا تخم مرغ یا گوشت کم چرب + نان سبوس دار + پنیر

🍹میان وعده عصر: یک واحد میوه یا یک پیاله ماست به همراه میوه های ریز یا نان سبوس دار با پنیر کم چرب

🍝شام: سالاد سبزیجات + ماهی یا مرغ یا تخم مرغ + یک پیاله ماست + نان + یک واحد میوه. میوه، جایگزین مناسبی برای دسرهای شیرین و چرب است که کالری زیادی وارد بدن می کنند.

❌توجه داشته باشید که حجم مرغ یا ماهی تان نیز نباید زیاد باشد. تا جایی که می توانید شام را سبک میل کنید اما از آن صرفنظر نکنید


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
🍺معجونی برای افزایش وزن



🍺معجونی برای افزایش وزن

⚜یک لیوان شیر پرچرب

⚜۳ قاشق غذاخوری پودر شیرخشک

⚜۲ قاشق غذاخوری بستنی

⚜۱ قاشق شکلات مایع

 ⚜یک چهارم لیوان میوه دلخواه مثل یک عدد موز

⚜ عسل یا شکر برای شیرین کردن معجون.

👈روش تهیه  معجون برای چاق شدن:

همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. به این ترتیب یک نوشیدنی مناسب برای میان وعده خود تهیه می کنید که ۴۰۰کالری به شما می دهد.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
ضرورت تغذیه در بدنسازی
  • بازدید : (27)




✅ آیا مصرف مکمل‌ها برای ساخت عضلات در بدن ضروری هستند؟
▪️ خیر. تغذیه صحیح مهم‌تر از مصرف مکمل‌ها است. به هر حال برخی از مکمل‌ها می‌توانند خیلی مفید باشند. چنان‌چه در تلاش برای به‌دست آوردن سایز عضلانی هستید، مکمل‌های افزایش دهنده وزن می‌توانند مؤثر باشند به شرطی که کالری آنها از کربوهیدرات‌های مرکب و پروتئین‌ها تأمین شود. از آن‌جائی که اکثر افراد مصرف روزانه ۴ الی ۶ وعده غذائی برایشان ساده و امکان‌پذیر نیست مکمل‌های جایگزین وعده غذائی می‌توانند کمک خوبی باشند.
دو مکمل بسیار بحث برانگیز سال‌های اخیر گلوتامین و کراتین هستند. تحقیقات نشان داده که کراتین دارای توان قوی‌تر و پرتر کردن عضلات است و گلوتامین هم تخریب عضلات را به حداقل می‌رساند و این بابت به ریکاوری کمک می‌کند. در بلند مدت این دو مکمل می‌توانند به عضله‌ سازی کمک کنند و چنان‌چه در رژیم غذائیتان جای بگیرند مفید خواهد بود.


برچسب ها : ,,,,,,,,
چقدر میتونیم وزن بگیریم


🤔 چقدر وزن میتونم اضافه کنم؟

👌مقداروزنی که میتونید اضافه کنید بستگی داره به عواملی چون:  ژنتیک بدنی؛  ترکیب فیبرهای عضلانی؛  بالانس هرمونی؛ برنامه تمرینی؛  رژیم غذایی

💪 تاثیر ترکیب فیبرهای عضلانی: دو نوع فیبر در عضلات وجود داره: نوع یک  و نوع دو. فیبرهای نوع دو سایز و قدرت بیشتری رو نسبت به فیبرهای نوع یک به وجود میارن. بنابراین کسی که فیبرهای نوع 2 بیشتری داره با سرعت بیشتری نسبت به کسی که فیبرهای عضلانی نوع یک داره رشد میکنه.

💪 ژنتیک بدنی: بعضی از فیزیک های بدنی مثل اکتومورف ها یا سرعت پایین تری نسبت به مزومورف ها وزن اضافه میکنن.

💪 بالانس هرمونی: مردها نسبت به زن ها هرمون تستوسترون بیشتری دارند و سرعت افزایش وزن و عضله در اون ها بیشتره.

💪 تغذیه و رژیم : فارق از نکات فوق برنامه تمرینی  و رژیم غذایی مناسب میتونن باعث افزایش وزن فرد بشن.

badansazi17@

 


برچسب ها : ,,,,,,,
9 خوراکی برتر برای چربیسوزی
  • بازدید : (13)


🔰9 خوراکی برتر دنیا برای آب کردن شکم🔰

👈گوجه‌فرنگی

👈 پرتقال

👈جو

👈ادویه‌جات

👈 سیب زمینی شیرین

👈 سیب

👈قارچ

👈کلم بروکلی

👈دارچین


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,