close
تبلیغات در اینترنت
نکات تمرینی و تغذیه ای بدنسازی هفده
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
چقدر میتونیم وزن بگیریم


🤔 چقدر وزن میتونم اضافه کنم؟

👌مقداروزنی که میتونید اضافه کنید بستگی داره به عواملی چون:  ژنتیک بدنی؛  ترکیب فیبرهای عضلانی؛  بالانس هرمونی؛ برنامه تمرینی؛  رژیم غذایی

💪 تاثیر ترکیب فیبرهای عضلانی: دو نوع فیبر در عضلات وجود داره: نوع یک  و نوع دو. فیبرهای نوع دو سایز و قدرت بیشتری رو نسبت به فیبرهای نوع یک به وجود میارن. بنابراین کسی که فیبرهای نوع 2 بیشتری داره با سرعت بیشتری نسبت به کسی که فیبرهای عضلانی نوع یک داره رشد میکنه.

💪 ژنتیک بدنی: بعضی از فیزیک های بدنی مثل اکتومورف ها یا سرعت پایین تری نسبت به مزومورف ها وزن اضافه میکنن.

💪 بالانس هرمونی: مردها نسبت به زن ها هرمون تستوسترون بیشتری دارند و سرعت افزایش وزن و عضله در اون ها بیشتره.

💪 تغذیه و رژیم : فارق از نکات فوق برنامه تمرینی  و رژیم غذایی مناسب میتونن باعث افزایش وزن فرد بشن.

badansazi17@

 


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی